Przejdź do treści
Logo Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
13.04.2023

Platforma LMS – wirtualne środowisko kształcenia”...

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy na spotkanie dedykowane Platformie LMS (learning management system), służącej na naszej Uczelni realizacji zaj...

(Czytaj dalej)
07.04.2023

Supertalenty w Medycynie – zgłaszanie kandydatur

Rozpoczął się nabór kandydatów do udziału w konkursie „Supertalenty w Medycynie”. Nowością tegorocznej edycji plebiscytu jes...

(Czytaj dalej)
04.04.2023

Konferencja i debata ekspertów „Prawa pacjenta w syste...

Co roku, w kwietniu, we wszystkich krajach UE obchodzony jest Europejski Dzień Praw Pacjenta. Z tej okazji Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotne...

(Czytaj dalej)
31.03.2023

Nowoczesna edukacja medyczna odpowiedzią na potrzeby zdrowot...

Oczekiwania społeczne i wymagania stawiane przed nowoczesną ochroną zdrowia, wiążą się nierozłącznie z nowymi wyzwaniami i odpowiedzialnością spoczywa...

(Czytaj dalej)
30.03.2023

Medycyna pola walki

5 kwietnia 2023 roku specjaliści chirurgii urazowej i traumatologii: Paul Wiśniewski, Bryan E. Love, Aaron Marcos Strumwasser oraz Hector Daniel Ludi,...

(Czytaj dalej)
30.03.2023

Światowy Dzień Walki ze szpiczakiem plazmocytowym

Marzec to miesiąc świadomości szpiczaka. Każdy pacjent ma swoją ścieżkę leczenia. Podstawą jest wczesne postawienie diagnozy. 30 marca obchodzimy Świa...

(Czytaj dalej)
20.03.2023

Cykl wykładów prowadzonych przez lekarzy z Mayo Clinic Rochester

Absolwenci UMP: dr Abhinav Singla i dr Aleksandra Murawska-Baptista, we współpracy z dr Jamesem (Jamie) Newmanem i dr. Scottem Kellerem z Mayo ...

(Czytaj dalej)
20.03.2023

Student w projekcie NCN – zgłoszenia do 27.03.2023 r.

Klinika Gastroenterologii Dziecięcej i Chorób Metabolicznych w Poznaniu oferuje stypendium (1700 zł/ms-c) dla studentki/a, który/a zaang...

(Czytaj dalej)
07.03.2023

Konkurs na stanowisko post-doc w projekcie NCN

Wyniki naboru » Szczegółowe informacje   Kierownik Projektu badawczego pt.: „Poszukiwanie naturalnych bioaktywnych agonist&oac...

(Czytaj dalej)